Saturday, March 24, 2012

TKV Romantika

Võtsin esimest korda osa Isetegijate portaali pakivahetusprojektist. Juba päris ammu ootasin, millal saaks jala ukse vahele, sest lisaks isetegemisele meeldib mulle ka teiste poolt valmistatud käsitöö.
Põnevaks teeb selle pakivahetuse just see, et sa paki saajat ei tunne. Piilusin tema blogi ja ta ise teeb nii imearmsaid mõmmisid, järelikult ikka romantilised asjad meeldivad. Pastelne värvipalett paistis samuti meelepärane olevat.
Olen aru saanud, et kõik osalejad teevad kingituseks just seda, milles nad ise kõige tugevamad on. Ei paku ka mina selle koha pealt üllatusmomenti. Olin just hankinud endale erinevas suuruses kotiraudasid ja nii oli asi kohe selge, mis sinna pakki läheb. Loomulikult ei pannud ma saadetist ilma Kanzashi lilledeta teele. Suurem õis on pross ja väiksematest õitest tegin juukseklambri. Pealegi oli tema eelmisel aastal kingituseks saadud pakk ülimalt ilus, ei soovinud ka kehvemalt esineda. Värskeid emotsioone saab lugeda siit.







No comments:

Post a Comment