Monday, June 25, 2012

Papitööd - ehtekarbid ja köitmine

Minu viimase aja suurimaks kireks on köitmine ja karpide valmistamine. Hetkel toimub selline seesmine põlemine, et enam ei saa magadagi, kogu aeg tahaks karpe või albumeid teha. Õnneks on põhjust ka, sest ees on mitmed pulmad ja sünnipäevad. Lisaks rahaümbrikule on väga paslik näppu võtta kaunis album koos karbiga või ehtekarp. Olingi juba oma sõbrad kanzashi lilledega ära tüüdanud. Hetkel on liimist niisked neli ehtekarpi, mis valmisid jaaniõhtul-, ööl ja hommikul. Minu poolt jäi pidu pidamata ja tuli süütamata, ehk mõni teine kord :-).
Ühes varasemas postituses lubasin, et tapeediga kaetud karp jääb viimaseks. Ära iial ütle iial, eks. Nüüd on ilmnenud, et tapeeditööd on mu lemmikud ja juba olen paraja portsu rulle koju varunud. Kui sul on remondist tapeeti üle jäänud, siis need võib lahkesti mulle annetada. Oleksin väga-väga õnnelik nende üle.















2 comments: