Sunday, April 29, 2012

TK - kopti köites märkmikud

Olin juba üsna mures, et TK Inspiratsioon raamatust/ajakirjast tähtaeg läheneb armutult ja minul ainult üks töö tehtud. Juba ammu kaunistavad minu raamaturiiulit kaks Amazonist tellitud köitmisteemalist raamatut -  Bookcraft ja Making Handmade Books. Olen neid imetlenud lugematul arv kordi ja inspiratsiooni pakuvad need kuhjaga. Natuke keeruline on neid ingliskeelseid juhendeid jälgida. Lisaks uurisin ka Youtube`ist, kuid üksi on uusi asju keeruline õppida. Lõpuks ometi leidsin juhendaja ja nii me ühel kolmapäevasel õhtul Teeme TeistMoodi salongi padjaklubis kopti köitega tegelesimegi. Suur tänu õpetaja Helinale. Olin hirmus usin ja tegin kohe ühe jutiga valmis kolmed märkmikukaaned, et siis kodus edasi teha. Iga märkmikuga õpin ja teen uusi tähelepanekuid, mida järgmise köitmisega lihvida. Märkmiku sisekaaned said kaunid katted, scrapbooki paberid, mis ostsin ühest Paide käsitööpoest. Lipi-Lapi Äri on mulle ikka üsna armaks saanud, olen ju minagi sinna mitmeid kordi õpitubasid juhendama sattunud.
Uusi raamatud on mu riiulisse veel mitmeid sattunud. Homme on koostegemise viimane päev, kindlasti jõuan veel ühe töö valmis.



 

No comments:

Post a Comment