Sunday, March 11, 2012

Viljandimaa meenekonkurss 2012

Esitasin oma tööd Viljandimaa meenekonkursile, sest Viljandi on mu kodulinn.
Viljandi vapil on kujutatud valget roosi ja kui ma seda lille nägin, siis oli selge, et kanzashi tehnikas saab täpselt sellised õied teha. Nii sündiski tootesari "Valge Roos". 
Valge roos on linna sümbol ja 2003. aastal loodi Viljanid linnavalitsuse ette 720 valge roosiga aed ja peetakse Valge roosi päeva. Eesti ajaloouurijate arvates on linna vapp pärit saksa ordu aegadest – linna pitsati esimene teadaolev kujutis pärineb aastast 1465, kuid arvatavasti kasutati seda juba aastal 1429. Seega - Viljandi on valge roosi linn.

Viljandi linna vapiks on helesinine (koobaltsinine) kilp, mille keskel asub heraldiline "Valge roos". Roosi õielehed on hõbedased, nende vahelt väljaulatuvad karikalehed ja tolmukad on kuldsed. Vapil on kaks kuju, vapp kilbita ning vapp kilbiga.

Viimasel minutil otsustasin, et esitan ka oma sini-must-valge sarja. Mõeldud-tehtud, pakk teele ja minu isa sai veel enne konkursi lõppemist jala ukse vahele ning tööd ära esitada.
Konkursile on esitatud 62 tööd ja olgem ausad, et ilusaid asju on palju. Ilmselt savitööde vastu ei saa. Minu lemmikud on parkimiskellad ja IPadi kott  "Tark mees taskus".
Meenetega tutvuda ja hääletada saab siit. Minu tööd on 60 ja 61, üsna lõpus. Head vaatamist!







No comments:

Post a Comment