Wednesday, March 21, 2012

Midagi punast - Kanzashi ja fimo ehted

Punane - kõikide värvide kuningas.
Leidsin huvitava artikli värvide tähendustest ja mõjust inimese psüühhikale. Ise olen ennast alati sangviinikuks pidanud, kuid selle artikli kohaselt olen hoopis koleerik, kes ehitab oma maailma kontrastidele, leppides sageli valge või musta omavaheliste kombinatsioonidega, lisades juurde kärtsu punast, säravat kollast, kulda, karda ja hõbedat.
Olgem ausad, igast sangviinikust saab ükskord koleerik. Ju ma siis olen sinnapoole teel ja värve ma tõepoolest armastan. Eriti punast.
Psühholoogid defineerivad punast kui jõu, aktiivsuse ja agressiivsuse värvi. Meeldib tugevatele, energilistele ja enesekindlatele inimestele. Punane tõmbab meie ümber tähelepanu nagu magnetiga.





No comments:

Post a Comment