Monday, March 26, 2012

Moshi moshi - tere tere!

Reede oli päev endale - algas lõõgastava infrapunasauna ja massaažiga Kelias Ilu- ja lõõgastuskeskuses Püramiid ning lõppes toidukoolitusega.
Moshi moshi tähedab jaapani keeles sõbralikku tere-tere! Värsked muljed Jaapani toidu koolituselt on ülimalt positiivsed. Toiduakadeemia on üks ütlemata vahva koht ja kindlasti satun ma peagi sinna uuesti.
Koolitusele sattusin juhuslikult, lihtsalt leidsin netis. Kuna ma olen väga vaimustuses Jaapani käsitööst, siis olen otsustanud sügavuti sukelduda kultuurilukku, et rohkem sellest imelisest kaugest maast teada saada. Pealegi on mul unistus reisida Jaapanisse ja kohalike meistrite käe all käsitööd õppida. Unistused on määratud täituma, loodetavasti :-).
Toit oli imeline! Meeldis, et naturaalseid maitseid ei peideta soola ja teravate kastmete sisse. Jaapanlastel peab kõik olema tasakaalus. Toit ja toidu valmistamine on kui religioon. Igas toidukorras peaks olema, midagi maalt, taevast ja merest. Kokkama õpetas 8 aastat ise Jaapanis elanud Kertu Bramanis, toidutegemist vürtsitasid humoorikad lood Jaapani elus, inimestest ja kommetest.

Minu jaoks oli kõik väga maitsev ja meeldiv. Osad toidud ei sattunud fotole, sest sõin need enne ära. Pildistamine ei tulnud meeldegi. Mis peamine, jaapanipärane karri on juba tehtud ja meespere poolt enam-vähem heaks kiidetud. Enam-vähem just seetõttu, et põhikomponent oli ju riis ja see on meie majas põlu all.

Sel päeval jõudsin ka ühed imelised kollased Kanzashid valmis tega. Täiuslik päev!







No comments:

Post a Comment