Saturday, January 21, 2012

Pärlimängud - juukseaksessuaarid ja lumehelbed

Teisipäeval käisin Vääna Külakoja padjaklubis. Aira näitas sel korral ühe väga lihtsa pärlitest ja traadist peavõru tegemist. Hing jäi haigeks ja kuna ma olen koju varunud suurtes kogustes pärleid ning raamatu nimega "Tähesära", kus sees imeliste lumehelveste tegemise juhendid, siis arvata võib, et ma ainult ühe peavõruga ei piirdunud.
 Laupäev pidi olema mul puhkepäev, lubasin endale, et täna ma midagi ei nikerda. Oma lubadust ma pidada ei suutnud. Tegin peavõrule lisaks ka klambri, mille õpetuse leidsin Helmehaldja õpitubade kalendri juurest, ning siis tegin ühe jutiga kolm lumehelvest ka. Kõige väiksem oli esimene, nii öelda proovitöö. Juhtus nii, et kuue saki asemel sai valmis viis. Keskmise läbimõõt on umbes  6cm ja suurema oma 10cm. Suurema helbe puhul oleks võinud jämedamat traati kasutada (6mm) aga mul ei olnud seda. Igatahes hea kingiidee jõuludeks :-).                        





No comments:

Post a Comment