Monday, June 27, 2011

Teretulemast segasumma suvilasse

Minu pühad möödusid töötegemise tähe all, kuigi ma ei nimetaks Kanzashi lillede tegemist tööks, pigem ikka ainult naudinguks. Ei oska mina niisama kodus olla ja just seetõttu on täiesti paratamatu, et mu kodu muutub aeg-ajalt segasumma suvilaks. Ikka ja jälle taban ennast mõttelt, et äkki oleksin pidanud ümberehituste käigus garaažist stuudio-ateljee tegema, et rahus oma hobidega tegeleda. Õnneks ümber enam mõelda ei saa ja peagi saan endale suure köögi, mille ukse saab vajadusel sulgeda. Avatud köök sobis täpselt niikaua, kuni last ei olnud ja köögis tehti ainult võileibu.
Valminud ehted viisin müüki Tartu mnt 28 olevasse Les Petites disainipoodi ja kõigil huvilistel on võimalik nendega seal lähemalt tutvuda. PS. seal on väga palju lahedat ja huvitavat kraami, lõpuks ometi olen vallatu taksiprossi omanik.

No comments:

Post a Comment