Monday, July 11, 2011

Suvised kotikesed

Siis kui väga paljud eestimaalased seadsid sammud Lauluväljakule käisin mina taas midagi toredat õppimas. Les Petites disanipoes toimus mündikoti valmistamise õpituba. Juba ammu olin suures tuhinas varunud endale mitmeid käekotiraudasid, et küll ma nüüd kohe varsti tegema hakkan. Aeg läks aga kotitegemise isu ei tulnud ega tulnud. Mulle väga meeldib käia erinevatel koolitustel ja õpitubades, sest siis saab kasulikud nipid kohe teada ja ei pea enda tehtud vigadest õppima.
Õpitoas valmis väike mündikott. Koju tulles olin nii tuhinas, et tegin natuke suurema kosmeetikakoti, mis tegelikult sobib ka igapäevaseks väiksemaks ridiküliks, ja piduliku käekoti.
Iga kott on tehtud eelmisest erineva lõikega ning peas on veel mitmeid keerukamaid lõikeid. Ka kaunistamisel võib lasta fantaasial lennata. Kuna kosmeetikakoti kangas oli niivõrd ilus ei soovinudki seda pärlitega ega lilledega kaunistada ja nii see jäigi. Must pidulik kott sai endale ühe varem valminud prossi, mida saab soovi korral ka eemdalda ja muu asja küljes kanda.

No comments:

Post a Comment