Tuesday, August 14, 2012

Uued õpitoad - nahast käevõru ja nahaga kaetud ümar karp

Sel sügisel on minu juhendamisel võimalik õppida tegema nahast käevõru ja nahaga kaetud ümarat karpi. Boonuseks ka mõned kaunistusvõtted, nagu allpool näha olev kaunis lilleõis.
Nahk on ääretult inspireeriv materjal ning sellest teha võib väga palju. Tegemine oli tõeliselt vahva ja usun, et meeldib kõikidele nobenäppudele ka. Kui ma särades mehele oma öist saavutust demonstreerisin, siis ta kohe mühkas: "Noh, said jälle millegagi vastu pead." Sain jah, inspiratsiooniga. Sageli küsitakse mu käest, et kus kohast ma mõtteid ja ideesid korjan. Tsiteerides ühte telereklaami vastan alati: " I read a lot". Lille tegemise juhend jäi mul silma kaupluses ajakirja Burda sirvides. Salvestasin selle lehekülje endale mällu ja nüüd siis on see lill ka reaalselt valmis.

Selliste esemete valmistamiseks on vaja:
nahka või nahast ribasid
1,5mm pappi
PVA liimi või tavalist tapeedikliistrit, pintslit
käärid, pliiats, joonlaud
Soovi korral kaunistuseks neete või ööse.





No comments:

Post a Comment