Tuesday, November 22, 2011

Kanzashi lillede õpituba peagi tulekul

Tule ja meisterda koos minuga viimast korda sel aastal Kanzashi lilli. Minu kogemus ütleb, et need õied ei jäta külmaks mitte ühtegi naist ja vahel ka meest (jõulumeest). Kui päris aus olla, siis üks erandlik juhus on olnud. Suvel toimunud laadal tiris meesterahvas oma naise mu lillede juurde ja oli väga vaimustuses, et ikka vaata, kui ilusad lilled, tahad ma ostan sulle. Naine mossis näoga, et ah, mis mina. Kus ma neid ikka kannan ja mina ei tea ja mina ei taha. Tükk aega mangus oma prouat aga viimane ei võtnudki vedu. Õnneks selliseid frukte ei ole mul rohkem olnud au kohata.

Ole kohal 28.11 kell 17.30 asukohaks on moesalong TeemeTeistmoodi Tallinnas Tulika tn19. Oma tulekust anna teada erika.korge@gmail.com, osalustasu on 12 eurot ja kõik vajalikud materjalid on kohapeal olemas.





No comments:

Post a Comment